Het is weer spannend - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu Het is weer spannend - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu

Het is weer spannend

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

12 Januari 2021 | Nederland, Rotterdam


Het is weer spannend in huize bijleveld.
De vorige keer schreef ik dat het HCG hormoon verhoogd was en dat er na 2 weken een extra bloedonderzoek gedaan moest worden om te kijken of het een schommeling was of dat de kanker weer actief is.
Dit onderzoek heeft gister plaats gevonden en helaas waren de HCG waardes wederom gestegen. Het is van 2,2 naar 8,8 gegaan.
Dit houdt in dat de kanker weer actief aan het worden is cq actief is.
We wisten dat dit zou gebeuren maar toch slaat de angst en de paniek toe. Wat nu? Is er nog wat te doen?
Het is zo onzeker allemaal.

Na een gesprek met de arts is duidelijk wat er gaat gebeuren.
Op de 29e staat er een pet scan gepland. Deze willen ze naar voren trekken. Het is zaak om duidelijk te krijgen waar de kanker actief is. Is het in mijn baarmoeder of longen? Komt het van 1 plek dan gaan ze kijken of ze gericht kunnen behandelen. Dit kan via een operatie of bestralingen. Komt het van meerdere plekken dan gaan ze kijken of ik in een studie voor immunotherapie terecht kan.
Kortom... er is weer een spannende tijd aangebroken voor ons.
Het is afwachten wat de uitslag van de pet scan is... laten we hopen op de meest gunstige uitslag mogelijk.
Dat dit niet goed is dat weten we... maar we proberen maar weer zo positief mogelijk te zijn. Hoewel dat niet altijd makkelijk is.

Duimen jullie weer mee?

  • 12 Januari 2021 - 10:38

    Jeannette:

    Wat een verdrietig bericht! Gehoopt dat jullie in het nieuwe jaar licht in de tunnel zouden zien. Heel veel sterkte om ook deze tegenslag weer te overwinnen.
    Ik duim mee!

  • 12 Januari 2021 - 10:42

    Corry:

    Meid toch.....ik duim voor je, maar stuur vooral een gebedje voor je omhoog.

  • 12 Januari 2021 - 10:48

    Joke:


  • 12 Januari 2021 - 10:51

    Caroline :

    Mootje! Alle duimen doen weer mee meid!! Succes met de petscan.
    Groetjes en knuffel, Caroline

  • 12 Januari 2021 - 10:53

    Jac:

    Wat een vervelend bericht maar we duimen voor je en blijven het beste voor je wensen

  • 12 Januari 2021 - 10:57

    Gerda:


    Jeetje dat wordt weer een hele spannende tijd voor jullie.Ik wens jullie heel veel sterkte.

  • 12 Januari 2021 - 11:06

    Mieke:

    Nou het wordt weer een spannende tijd voor jullie.
    We gaan zeker duimen en ingedachten bij jullie.
    Liefs Annemieke Lebbing

  • 12 Januari 2021 - 11:10

    Daniëlle Vos :

    Lieve Monique,
    Wederom een hele spannende en onzekere tijd voor jullie

  • 12 Januari 2021 - 11:11

    Buddy:

    Hoi Monique, Tony (buddy)van yarden hier. Ik heb een tijd niks laten horen maar dat je weet ik leef met jou en je familie mee. Het blijf altijd spannend met jou, dan wel goed en dan weer niet. Laten wij hopen dat dit de laatste min punt is en gaan wij voor alleen positieve's verder. Hou je goed Monique en hopen wij voor dat de volgende nieuws is met jippieeee!!

  • 12 Januari 2021 - 11:13

    Leo Visser:

    sjonge jonge het houd niet op he Moniek maar ik hoop dat het gunstig voor je uitvalt.
    en we Duimen voor je . ik wens je daar ook veel geluk en beterschap toe!!
    Groetjes leo

  • 12 Januari 2021 - 11:21

    Jeannet Sparreboom:

    wat een rotbericht weer maar duimen voor je sterkte weer maar begrijp dat het af en toe niet mee valt maar heel veel kracht knuffel van mij

  • 12 Januari 2021 - 11:24

    Ada:

    ja natuurlijk duim ik voor je het wordt weer spannend
    in gedachten bij je en positief blijven he? xxx

  • 12 Januari 2021 - 11:30

    Yvonne Westerbaan :

    Lieve monique.
    Jeetje dat is een tegenvaller zeg.
    Wat een rot bericht. Dat word weer spannend pfff
    Ik duim zeker voor je.
    Heel veel sterkte. Voor jullie allemaal. Xxxx

  • 12 Januari 2021 - 11:39

    Joop En Thea:

    wat een tegenvaller voor jullie en er komt een spannende tijd aan heeel veeeel sterkte voor jou en je gezin en wij sturen jullie hele dikke klapzoenen en we duimen natuurlijk mee XXXXXXXX

  • 12 Januari 2021 - 11:48

    Geertruida:

    Jeetje lieve Monique wat een rot bericht wat een tegenvallerzeg , we duimen zekers voor jou en gezin en fam weer mee.
    Heel veel sterkte en kracht gewenstt schat. Veel liefs en dikke tuut en knuffel
    van
    geertruida

  • 12 Januari 2021 - 11:52

    Saskia Haakma :

    Jakkes meid.
    Tuurlijk duimen we voor je.
    Veel sterkte de komende tijd.

    Veel liefs uit Friesland.

  • 12 Januari 2021 - 12:45

    Henk En Marianne Van Der Wissel:

    Monique ook wij zullen voor je bidden en duimen. Het blijft een k ziekte welke nog steeds veel slachtoffers maakt. Wijzelf hebben in December nog een zwager moeten verliezen eraan. Hij werd maandag voor kerst opgenomen vanwege de pijn en 1e kerstdag overleden.

    Heel veel sterkte voor jou Stefan en de kids

    Henk en Marianne

  • 12 Januari 2021 - 13:43

    Thea:

    Gadverdamme
    Dit is niet wat ik wilde horen .
    Het is weer zwaar klopten.
    En nu weer die vreselijke onzekerheid
    en spanning voor jullie en voor jou vooral monique
    Lieve schatten probeer maar weer om sterk te blijven.( makkelijk gezegd nt )
    Maar veel sterkte allemaal Xxxx

  • 12 Januari 2021 - 13:58

    Monique Altena:

    Gatberdarrie Monique, dit is niet een bericht wat we hadden verwacht! Wordt weer een zeer onzekere tijd voor jullie. Heel veel sterkte meid. X Monique

  • 12 Januari 2021 - 15:16

    Peggy:

    Dit is zeker een tegenvaller. Ik duim met jullie mee

  • 12 Januari 2021 - 15:46

    Anita:

    Lieve Monique
    Natuurlijk duimen wij mee.
    Veel liefs, dikke knuffels
    Anita & Ed

  • 12 Januari 2021 - 16:39

    Renate :

    Ik ga duimen voor jullie

  • 12 Januari 2021 - 17:31

    Marsha Hofstede:

    Lieve mo ik.blijf voor je duimen.
    Rotziekte

  • 12 Januari 2021 - 17:41

    Dimitri:

    Heel veel sterkte Monique.
    STERKER DOOR STRIJD.!!
    Heel veel duimen.
    Xxx

  • 12 Januari 2021 - 18:12

    Alie:

    Heel veel sterkte

  • 12 Januari 2021 - 18:55

    Annet:

    He Mo,mijn duimen staan omhoog voor je. Heel veel liefs ❤

  • 12 Januari 2021 - 19:30

    Tessa:

    Pff houdtvhet nou nooit op.potverdomme.
    Ik stuur je alle steun die ik heb,en laten we hopen op een klein wonder
    voor jou.
    liefs knuf Tessa

  • 12 Januari 2021 - 20:06

    Fred Den Hollander:

    Tuurlijk duim ik voor je!! Stay strong Mo.

  • 12 Januari 2021 - 20:56

    Ida:

    Jeetje dat erg dit weer ja je zou denken wanneer stopt dit maar dat weet niemand.
    Sterkte met alles en hopen dat er nog wat anders is.

    Marion Ida keur

  • 12 Januari 2021 - 21:23

    Petra:

    Lieve mo
    Wat is dit weer schrikken.en natuurlijk duim ik mee
    Sty strong lieverd❤

  • 12 Januari 2021 - 22:43

    Marjo:

    Geen woorden voor, had ook net als vele mensen gehoopt dat t nu eens goed zou gaan.
    Ik heb maar 2 duimen die geef ik je en in gedachte veel meer
    Heel veel sterkte voor heel jullie gezin

  • 13 Januari 2021 - 00:09

    Hans :

    Dikke, dikke duim....

  • 13 Januari 2021 - 01:05

    Rigtje:

    Stay strong

  • 13 Januari 2021 - 01:43

    Etienne :

    Alle duimen omhoog en hopen op de meest gunstige uitslag!

  • 13 Januari 2021 - 01:43

    Etienne :

    Alle duimen omhoog en hopen op de meest gunstige uitslag!

  • 13 Januari 2021 - 08:01

    Monique :

    Lieve Mo
    Wat verdrietig weer allemaal en dan weer alle spanningen die jullie moeten meemaken. Natuurlijk ga ik heel hard duimen en hopen op een zo positieve mogelijke uitslag wat bij jou behandeling het gunstigste is.

  • 13 Januari 2021 - 12:48

    Sientje :

    Lieve Mo
    Dit is geen goed nieuws maar je komt al van ver het gaat je lukken meis!en natuurlijk duimen wij mee

  • 13 Januari 2021 - 17:23

    Sonja Dekker :

    Lieve Mo wat een verdrietig nieuws weer.
    Zeker ga ik voor je duimen schat,en hopen op een positieve uitslag.
    Ik denk aan je❤❤

  • 13 Januari 2021 - 21:18

    Jill:

    Absoluut duim ik mee. Ik hoop zo dat wat ze ook doen, jou van die klote ziekte af te helpen.
    Dikke knuffels van mij voor jullie 4

  • 14 Januari 2021 - 06:49

    Joke:

    Jeetje Moon wat een tegenvaller positief blijven ik duim heel hard mee voor jullie

  • 14 Januari 2021 - 12:21

    Mar:

    Mo wat een rot bericht. Natuurlijk duimen we mee. En we gaan er weer voor. Hopelijk goed nieuws van de scan. We denken aan je. Xxxxx

  • 15 Januari 2021 - 12:08

    Charlotte:

    Inderdaad heel spannend.... we duimen mee en een stevige omhelzing van Max en mij xxxx

  • 16 Januari 2021 - 10:22

    Lydia:

    Hey lieverd , hou vol, mijn duimen draaien weer als molenwieken hele dikke knuffels

  • 16 Januari 2021 - 17:35

    Jan Dunning:

    Lieve Monique, wat een vervelende uitkomst van de testen. Ik blijf in je geloven, dat je de kracht blijft behouden voor dit gevecht. Laten we hopen op een gunstige uitslag van de petscan. Blijf sterk en geloof erin. Dikke knuffel

  • 24 Januari 2021 - 14:09

    Lydia Van Winsen:

    Hey mooi mens , hoop zo dat je eindelijk weer goed nieuws krijgt , mijn duimen blijven draaien voor jou dikke knuffels en heel veel.liefssssss xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 26 Mei 2020
Verslag gelezen: 1198
Totaal aantal bezoekers 38216

Voorgaande reizen:

26 Mei 2020 - 31 December 2020

Kanker en mo...mijn reis

Landen bezocht: