Uitslag PET-scan - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu Uitslag PET-scan - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu

Uitslag PET-scan

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 Maart 2022 | Nederland, Rotterdam

Vandaag heb ik uitslag van de pet-scan gehad.

Na een weekje min of meer nagelbijten is het hoge woord eruit.

Er is inderdaad een tumor licht gegroeid en licht actief.

We wisten dat dit ging gebeuren dus echt verrast zijn we niet.

Het is geen goed nieuws maar er zijn nog mogelijkheden.

Het is gelukkig maar op 1 plek…. De rest van de tumoren zijn afgenomen, weg of niet actief! Alleen die ene wil niet meewerken.

Uiteraard was onze vraag hoe dat mogelijk was omdat de bloedwaardes steeds goed laag zijn.

De oncoloog gaf als uitleg dat deze tumor zo lichtelijk actief is dat dit niet in mijn bloedwaarden te zien is.

Het is dat ik voor die hoofdpijn een MRI scan gehad heb en ze toen ook maar een ct scan hebben gemaakt om het beeld compleet te maken, dat ze hier dan achterkomen. Ze zijn hier op zich zo “ vroeg” bij dat er zelfs enige twijfel was om wel iets te doen.

De oncoloog en de gynaecologische oncoloog die mij behandelen hebben beide het gevoel dat ze moeten handelen en vroegen aan ons wat wij wilden. Wij zijn daar heel simpel in… Ze hebben al eens eerder mijn leven gered en we vertrouwen ze 100%. Dit zorgt ervoor dat wij in hun gevoel meegaan. De oncoloog gaf ook aan dat ze er nu zo vroeg bij zijn dat ze hiermee misschien kunnen voorkomen dat er meer plekken gaan ontstaan.

Er zijn dus nu 2 opties….

Of bestraling of een operatie.

De oncoloog gaf aan dat hun lichtelijke voorkeur uitgaat naar een operatie. Mede omdat ze dan de tumor kunnen onderzoeken.

Beide opties hebben voordelen en consequenties.

Onze/ mijn voorkeur gaat uit naar een operatie. Ik heb zoiets van haal die zooi uit mijn longen en onderzoek het maar.

Beide opties zijn behoorlijk zwaar en gaan ervoor zorgen dat ik behoorlijk ga terugvallen. Maar goed… niets doen is ook geen optie.

We hebben aangegeven dat we gaan voor de operatie.

De oncoloog gaat ons doorverwijzen naar de thoraxchirurg voor een consult daar. Ook ga ik een longfunctie test krijgen om te kijken of mijn longen de operatie aankunnen.

Behoorlijk intensief allemaal en er staat ons weer behoorlijk wat te wachten.

We gaan ons weer voorbereiden en schrap zetten naar een behoorlijk zware periode.

Wordt vervolgd….

Hopelijk duimen jullie weer mee!

Veel liefs.


  • 17 Maart 2022 - 16:36

    Joke:

    Pff jeetje wat een pech zeg maar jij kunt dit ook weer heel veel sterkte en dikke knuffel

  • 17 Maart 2022 - 16:42

    Joke Vd Wildenberg :

    Wordt wel weer heftig, wens jullie heel veelsterkte in de komende tijd xx

  • 17 Maart 2022 - 16:45

    Tinus Vd Molen :

    Diep en diep respect voor je,❤️

  • 17 Maart 2022 - 16:45

    Peggy:

    Wat een rot nieuws.

  • 17 Maart 2022 - 16:46

    Peggy:

    Ik duim zeker met je mee. Xxx

  • 17 Maart 2022 - 16:46

    Deolinda :

    Jeetje Mo, maar ook deze tegenslag kan je aan, POWERVROUW!!

  • 17 Maart 2022 - 16:55

    Joke Heskes-Maas:

    Natuurlijk duim ik voor jullie, altijd gedaan en zal ik blijven doen. xxxxxxxxxxx

  • 17 Maart 2022 - 17:00

    Sharon Van Den Wildenberg:

    Heel veel sterkte ook weer deze komende tijd!
    Maar jij/jullie kennen dit!
    Denk aan jullie en duim zeker mee. Liefs en kus Sharon.

  • 17 Maart 2022 - 17:06

    Fred:

    Heel veel sterkte en ik duim voor jullie ❤

  • 17 Maart 2022 - 17:11

    Tessa:

    OCH OCH NIETS BLIJFT JE BESPAARD.KUTZIEKTE.MIJN DUIMEN
    DRAAIEN OVERUREN.IN GEDACHTEN BIJ JOU EN ALLES WAT GAAT
    KOMEN.KNUFFEL

  • 17 Maart 2022 - 17:22

    Joost Broekman :

    Blijft knokken, we vechten mee!!

  • 17 Maart 2022 - 17:35

    Astrid :

    Ik ga zeker weer mee duimen tot dat ik geen duimen meer heb

  • 17 Maart 2022 - 17:58

    Jeannette:

    Shit!!!!!
    Maar we blijven zeker duimen!
    Sterkte meis!

  • 17 Maart 2022 - 18:09

    Joke Hopstaken :

    Nou Monique geen best Nieuws maar toch ook weer hoopvol wat ze weer voor je kunnen doen .
    En zo als eerder gezegd je kunt het en het gaat je weer lukken , schat

  • 17 Maart 2022 - 18:14

    Hanneke Van Der Linden :

    Wat een tegenvaller. Hoop dat alles goed verloopt en wens jou veel sterkte de komende tijd..

  • 17 Maart 2022 - 18:32

    Sonja Dekker:

    Lieve Mo wat is dit weer schrikken. Hoop dat alles goed verloopt jij ken dit. En zeker duim ik voor jullie❤️

  • 17 Maart 2022 - 18:45

    Jill:

    F*ckerdef*ck....natuurlijk ga je ervoor en natuurlijk vecht je ertegen, maar wat een tegenvaller!!!
    Heel veel sterkte schatten.

  • 17 Maart 2022 - 18:58

    Ronnie Munters:

    Ongelooflijk wat jij en je familie allemaal moeten meemaken , heel veel sterkte !!!

  • 17 Maart 2022 - 19:59

    Yvonne:

    Lieve monique
    Wat een rot nieuws zeg. Voor jou veel sterkte. Voor
    Jou en je familie. Ik ga zeker voor je duimen.
    Dikke knuffel van mij. Xxxx

  • 17 Maart 2022 - 20:22

    Astrid De Geus:

    Jij / jullie kunnen dit. Heb vertrouwen hoe moeilijk dat soms ook is. En uiteraard duimen we voor jullie.

  • 17 Maart 2022 - 20:25

    Sjaak Rorijs :

    Hoi mo
    Alle sterkte de komende periode, denken aan je ❤

  • 17 Maart 2022 - 21:14

    Trijntje :

    Wij ben jij sterk ongelofelijk
    Moniek heel veel sterkte en een dikke knuffel

  • 18 Maart 2022 - 00:59

    Mandy:

    Heel veel liefs en kracht,denk aan jullie xxxx

  • 18 Maart 2022 - 06:06

    Caroline Wolters Mastenbroek :

    Zet 'm op Mo. Ook dit monstertje kan jij verslaan!

  • 18 Maart 2022 - 07:07

    Daniëlle Vos:

    Lieve Monique,
    Wat een KLOTE uitslag en wat een KUT ziekte is het toch!!!
    Maar lieve Monique....... 1 ding weet ik zeker....Deze KUT ziekte heeft zelden zo'n krachtige, sterke powervrouw als tegenstander gehad. Don't lay your weapons down leeuwin. Ga ervoor en ik zal de blaren op mijn duimen draaien voor jou en voor jullie

  • 18 Maart 2022 - 09:16

    Marjo:

    Natuurlijk duim ik weer voor jullie

  • 19 Maart 2022 - 09:14

    Miranda:

    Hey Mo en Steef, tegen dat kleine vervelende plekje moet jij en jullie vechten. Maar die ga je ook verslaan. Stuur die andere vervelende plekjes groter dan 1.50 mtr maar langs mij. Die los ik wel op. Zwaar ja, maar als iemand heeft laten zien dat niks je kan tegenhouden (ook al heb je van die momenten) dan ben jij dat wel. Op naar 80 jaar waar we samen achter de rollator (ik iets eerder dan jij)onze herinneringen met een lach en een traan en een mojito nog een hoop lol zullen hebben. Love you

  • 20 Maart 2022 - 09:43

    Arie Riedijk :

    Hoi mo sterkte de komende tijd denk aan je

  • 22 Maart 2022 - 20:56

    Renate:

    Ik blijf duimen voor jullie en ik geef heel veel knuffels

  • 31 Maart 2022 - 21:48

    Jolanda:

    Wat een ongelofelijk klote nieuws, maar er is ook hoop in deze boodschap. Gooi daar jou doorzettingsvermogen, en kracht bij, je steun en toeverlaat ….. ook als is het zwaar jij gaat dit klusje klaren ❤️

    Onwijs veel sterkte lieverd ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 26 Mei 2020
Verslag gelezen: 1227
Totaal aantal bezoekers 38167

Voorgaande reizen:

26 Mei 2020 - 31 December 2020

Kanker en mo...mijn reis

Landen bezocht: