Nooit iets leuks uitstellen!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu Nooit iets leuks uitstellen!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu

Nooit iets leuks uitstellen!!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Augustus 2021 | Nederland, Rotterdam

Nooit iets uitstellen… zeker niet iets wat leuk is.
Dat is iets wat we de afgelopen tijden wel geleerd hebben.
Toen de vorige keer mijn bloeduitslagen goed waren hebben we dan ook heel snel een vakantie geboekt naar Kefalonia.
Het was (niet geheel toevallig) precies dezelfde vakantie als die we vorig jaar geboekt hadden. Deze ging natuurlijk om de welbekende redenen niet door. Dit jaar liep ik er dus wel… met 2 hele dikke middelvingers.
Wat nou je hebt nog een paar weken te leven!!! Een jaar later doen we deze vakantie toch! Dat was een heerlijk gevoel.
We zijn met zijn 3-tjes heerlijk 2 weken een soort van onbezorgd op vakantie geweest. Op wat hachelijke situaties na (door de wegen, bergen en een stukje hoogtevrees van Stefan) was het echt geweldig! We hebben mooie herinneringen gemaakt en intens genoten.
Deze vakantie en herinneringen worden ons niet meer afgepakt.
Verder hebben Mike en Anouk de sleutel gekregen van hun huis en wordt er daar volop gewerkt om er een paleis van te maken. Heel leuk om te zien hoe die ontwikkelingen gaan.
Uiteraard helpen we waar we kunnen.

Dat je leuke dingen nooit moet uitstellen werd weer pijnlijk duidelijk toen ik gister mijn bloed weer moest laten checken.
Mijn waardes zijn iets verhoogd. Dat houdt in dat de kanker weer actief kan zijn. De oncoloog die me belde was niet mijn eigen oncoloog.
Ze gaf aan dat mijn eigen oncoloog vanaf volgende week weer terug is van vakantie en dat ze de uitslag onder haar aandacht zou brengen. Als mijn eigen oncoloog het nodig vind dan word ik eerder opgeroepen voor een bloedtest.
De verhoging is niet schokkend maar de waardes zijn sinds januari niet meer zo hoog geweest. Dus best wel een puntje van zorg.
Het wankele vertrouwen wat ik weer een beetje kreeg in mijn lijf is gelijk weer weg. Het is nu afwachten of dit slechts een schommeling is van het HCG hormoon of dat dit echte stijging en dan dus een activatie van de kanker is. We weten dat dit moment gaat komen maar hadden gehoopt dat het nog wat langer weg zou blijven.
Het wordt dus nu een maand afzien en duimen!
Een wijs man zei tegen me om te proberen de zorg op 0 te zetten en vertrouwen en beleven op 10. Daar ga ik voor en we hopen maar het beste.
Duimen jullie mee??
Veel liefs….

  • 07 Augustus 2021 - 17:07

    Peggy :


  • 07 Augustus 2021 - 17:08

    Peggy:

    We duimen zeker mee. Veel liefs xxx

  • 07 Augustus 2021 - 17:10

    Annet:

    Ik duim met je mee Mo

  • 07 Augustus 2021 - 17:18

    Jill:

    Natuurlijk duim ik mee....jullie zijn nog niet klaar met elkaar en jij nog niet op deze aardkloot.
    Liefs

  • 07 Augustus 2021 - 17:19

    Ramona:

    Fen en ik duimen mee!! -x-

  • 07 Augustus 2021 - 17:49

    Joop:

    We duimen mee. Sterkte.

  • 07 Augustus 2021 - 18:07

    Joke Hopstaken :

    Tuurlijk duimen we voor je mee , en ik weet nu als geen ander dat je moet genieten elke dag ….

  • 07 Augustus 2021 - 18:10

    Miranda:

    Tuurlijk duim ik mee, wat is jou leven zonder spanning. Alleen soms maak je t iets TE spannend.

  • 07 Augustus 2021 - 18:14

    Celine Murks:

    Hè bah, wat een klotebericht Monique. Er het beste van hopen en positief blijven is nu denk ik het enige wat jullie kunnen doen. Wij duimen keihard mee. Take care, kanjer. Xxx

  • 07 Augustus 2021 - 18:33

    Monique Stolk:

    Hoi Mo, wat een klote bericht!! Ik ga zeker voor jou duimen

  • 07 Augustus 2021 - 18:56

    Astrid Wiersma - Van Ruiten:

    Ik duim en bid mee

  • 07 Augustus 2021 - 20:01

    Franciene :


  • 07 Augustus 2021 - 20:11

    Astrod:

    Tuurlijk duim ik mee

  • 07 Augustus 2021 - 20:22

    Karin Beima Akkerman :

    Natuurlijk duim ik heel hard voor je dikke tuut

  • 07 Augustus 2021 - 20:41

    Anita:

    Lieve Monique
    Natuurlijk duimen ook wij mee.
    Dikke knuffel en veel liefs van Anita & Ed

  • 07 Augustus 2021 - 20:45

    Janet Faber:

    Zeker ga ik heel hard voor je duimen powervrouw
    Dikke knuffie❤

  • 07 Augustus 2021 - 21:39

    Sonja Dekker:

    Lieve Monique

    Zeker ga ik heel hard voor je duimen. Dikke knuffel en heel veel liefs❤❤

  • 07 Augustus 2021 - 22:11

    Joke:

    Wat triest en tuurlijk duim ik heel hard mee

  • 08 Augustus 2021 - 02:27

    Annelies:

    Ik duim ook voor je mee powervrouw. En fijn om te lezen dat je het zo leuk heb gehad met je vakantie.Die pakken ze je niet meer af . Dikke knuffel

  • 08 Augustus 2021 - 06:47

    Petra:

    Ach.schat.wat bale weer.en tuurlijk duim ok mee.

  • 08 Augustus 2021 - 08:50

    Tamira Foesenek:

    Ja hoor ook ik duim voor je

  • 08 Augustus 2021 - 09:13

    Peter :

    Sterkte Mo ik denk aan jullie ❤️ Peet

  • 08 Augustus 2021 - 09:52

    Renate:

    Ik duim mee

  • 08 Augustus 2021 - 10:15

    Hanneke Van Der Linden :

    We duimen met je mee.
    Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad met de vakantie.

  • 08 Augustus 2021 - 10:36

    Wilfred:

    Ik duim mee voor je, Mo! <3
    Veel kracht gewenst voor jou/ jullie!

  • 08 Augustus 2021 - 10:55

    Wil,:

    Lieve schat wat fijn dat jullie zo fijne vakantie hebben gehad . Nu duim ik heel hard met je mee dikke knuffel van mij

  • 08 Augustus 2021 - 10:56

    Annemieke:

    Het wachten gaat weer lang duren.Ik ga zeker weten voor je duimen.
    Heel veel sterkte allemaal

  • 08 Augustus 2021 - 12:37

    Nico , Sientje:

    We zijn blij te lezen dat jullie een leuke tijd hebben gehad met jullie Vakantie.. Wat voor velen een normaal gebeuren is was voor jullie iets bijzonders geworden.. ( Blijf leuke dingen doen hè )
    Toi Toi Toi.,

  • 08 Augustus 2021 - 13:37

    Etienne :

    Mo, fijn dat jullie er even tussenuit konden. Lekker bijtanken en mooie herinneringen maken. Hopelijk is het maar een tijdelijke schommeling in je waarden. Sterkte en volhouden topper!

  • 08 Augustus 2021 - 15:10

    Jeannet Sparreboom:

    hoi monique heerlijk fijne vakantie gehad met elkaar en dan weer dit bericht maar ga zeker ook weer voor je duimen dat het tijdelijk is

  • 09 Augustus 2021 - 18:20

    Marco:

    We duimen mee!

  • 16 Augustus 2021 - 11:22

    Joop En Thea:

    dikke knuffels

  • 16 Augustus 2021 - 22:41

    Mirjam :

    Zal heel hard duimen

  • 17 Augustus 2021 - 13:35

    Amanda :

    Allebei de duimpjes omhoog wijfie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 26 Mei 2020
Verslag gelezen: 1474
Totaal aantal bezoekers 38166

Voorgaande reizen:

26 Mei 2020 - 31 December 2020

Kanker en mo...mijn reis

Landen bezocht: