Update 16-9-2021 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu Update 16-9-2021 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu

Update 16-9-2021

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

16 September 2021 | Nederland, Rotterdam

Jeetje waar moet ik beginnen….
Wat een weken hebben we achter de rug.

Laat ik beginnen met Marco en zijn mooie familie….
Wat een mooie uitvaart en wat een mooi eerbetoon heeft die man gehad.
En terecht….
In mijn vorige blog beschreef ik al mijn ontzag voor die man.
Hoe hij in het leven stond en hoe hij met die ziekte omging.
Ik spreek alleen voor mezelf maar ik kan me zo goed voorstellen dat hij een voorbeeld voor velen was…. Nee ik bedoel IS!!
Zijn manier van in het leven staan… Zijn gitzwarte humor…. Zijn liefde voor zijn familie…. Het omgaan met die klote ziekte. Het is een voorbeeld voor velen en velen hebben hem en zijn familie ook de laatste eer bewezen. Wat een liefde voelde je die hele dag.
Van de vele motorrijders die Marco op zijn laatste rit hebben begeleid tot de Feyenoord familie op het voorplein bij de kuip tot de crematieplechtigheid.

Marco….
Ik heb op mijn manier afscheid van je genomen. Eigenlijk 2x.
De eerste keer arm in arm met Miran bij je kist bij de condoleance.
We hebben tegen en met je staan praten… We hebben je bedankt voor je gekkigheid… je liefde… je zijn….
De 2e keer was in het crematorium. Na je mooie dienst mocht iedereen langs de kist lopen en daar stond ik dan…. Ik heb nogmaals mijn belofte aan je bevestigd op jouw manier met het gebaar wat je naar me deed.(een spierbal) Ik moet sterk zijn van je dat heb je me heel indringend “verteld”. Want ook al kon je niet meer praten…. Je gezichtsuitdrukking en gebaren vertelden mij genoeg.
Ik ben weggelopen op jouw manier…. Een tik op de kist en een oke doeiiii!

Be strong mo… hoe vaak ik dat niet tegen mezelf heb gezegd de afgelopen weken…. Pfff ze zijn niet te tellen.
De HCG waardes waren al een paar keer achter elkaar verhoogd en de oncoloog wilde na 2 weken weer een bloedonderzoek om te kijken of de waardes verder zouden stijgen.
Als vandaag de waardes verder zouden stijgen (wat in de lijn der verwachting lag) dan zou er onderzoek beeldvorming ingestart worden.
Ik kan heel stoer doen maar de afgelopen week en zeker vanaf maandag was de spanning om te snijden en heb ik menig traan gelaten.
Het was duidelijk dat de boel weer begonnen was. Ook de HCG waardes van Nijmegen waren namelijk binnen en ruim verhoogd.
Met lood in onze schoenen liepen we vandaag dan ook het Erasmus mc in. Na een hoop geklooi met mijn port a Cath die het weer eens niet doet is het uiteindelijk gelukt om een buisje bloed te verzamelen….
En wat schetst onze verbazing….
De waardes zijn gezakt!!! Ze zijn van 8.2 naar. 3.0 gegaan.
Hoe?? Geen idee… de oncoloog weet het ook niet en ook zij snapt het niet.
Het zal me een rotzorg zijn….
De waardes zijn weer terug op redelijk normaal niveau en ik hoef pas over een maand weer terug te komen.
Eigenlijk is het weer een soort van wonder….
En deze voeg ik ook wel weer toe aan mijn wonderlijstje….

We kunnen weer even ademhalen en de ellende is weer even uitgesteld.
In ieder geval met een maand.

Veel liefs….

  • 16 September 2021 - 19:51

    Joop En Thea:

    soms gebeuren er wonderen en ze zijn jouw en je gezin van harte gegund van onze kant ook heeeel veeel liefs xxxxx

  • 16 September 2021 - 19:59

    Tessa:

    Wauw , wat een geweldig wonder!, na al dat verdriet.Daar kun je mee verder. sterkte Monique

  • 16 September 2021 - 20:01

    Daniëlle Vos:

    Lieve Monique,
    Wat een heftige tijd WEER voor jullie. Afscheid moeten nemen van een lieve vriend wat heel verdrietig en confronterend voor je is

  • 16 September 2021 - 20:06

    Mandy Van Den Wildenberg :

    Lieve Monique,

  • 16 September 2021 - 20:15

    Sharon:

    Top!
    Blij voor jullie. En wat een mooie woorden weer. ❤

  • 16 September 2021 - 20:22

    Janet Faber:

    Ahwww wat fijn nieuws mop.
    Blijkbaar ben je hier nog lang niet klaar en door jou positieve spirit en jou strijden zijn je waardes weer gedaald.ben zooooo blij voor jou en mo "je bent een powerwomen en een voorbeeld voor velen
    Dikke knuffie❤

  • 16 September 2021 - 20:23

    Joke:

    Wat een wonderwoman super nieuws je bent een topper!!!

  • 16 September 2021 - 20:25

    Joke Hopstaken :

    Zou er dan toch iets zijn daar boven die iets naar je toestuurt, ik hoop het voor lieve Monique

  • 16 September 2021 - 20:41

    Marjo:

    Dit is geweldig nieuws

  • 16 September 2021 - 20:44

    Renate :

    De wonderen zijn de wereld nog niet uit
    Blijf genieten van alles en nog wat
    Renate

  • 16 September 2021 - 20:48

    Miranda:

    Herhaling;
    Hoe t komt, die gedachte deelde we (knipoogsmiley) En buiten je gezin uiteraard, heb ik je ook nog 60 jaar nodig. Ben ik wel 114, maar ach we moeten ook nog een hoop doen samen. (Smiley met een lach en hartje)

  • 16 September 2021 - 20:57

    Hans:

    Geweldig...

  • 16 September 2021 - 21:00

    Leo:

    Omarm dit mooie nieuws, ook al snap je er geen ene jota van. Leef het leven !!!

  • 16 September 2021 - 21:15

    Thea Botbijl Poot :

    Lieve Monique
    Wat maak je toch veel mee .
    Je schrik je toch de zenuwen .
    Als het bloed niet goed is .
    Men men wat doe t allemaal met je .
    Sterkte in alles schat
    Het is zo zwaren rugzak om te dragen,
    niet normaal meer .veel liefs van mij
    Xxx Tanteje

  • 16 September 2021 - 21:36

    Monique Stolk:

    Lieve Mo,
    Wat een topper van een vrouw ben je toch

  • 17 September 2021 - 07:27

    Ads:

    Lieverd het is je zo gegund weer 1 maand weg van die kutkanker. 1 ding is inmiddels wel duidelijk: jij ben sterker dan dat

  • 17 September 2021 - 08:11

    Gerrie:

    Geweldig top

  • 17 September 2021 - 12:56

    Jan Dunning:

    Lieve Mo, wat een zware periode heb je weer goed doorstaan. Het wegbrengen van geliefden of vrienden doet pijn, maar laat je ook weer relativeren en jij bent er gelukkig nog steeds en de wonderen zijn de wereld niet uit. Goed nieuws over je waarden en dus keihard positief blijven denken. Blijf sterk en geniet van wat je (thuis met familie en vrienden) Je blijft een topper. Denk aan jullie

  • 18 September 2021 - 11:01

    Cees Kooreman:

    Lieve Mo

    Zo zie je maar wonderen zijn de wereld niet luit, speciaal voor jullie gezin is dit een welkome verrassing.Het zij jullie van harte gegund en nu weer verder.
    Dikke kus voor jou

  • 23 September 2021 - 22:04

    Marjan :

    WOW wat fijn nieuws dan maar weer genieten en herinneringen maken TOPPER

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 26 Mei 2020
Verslag gelezen: 937
Totaal aantal bezoekers 38169

Voorgaande reizen:

26 Mei 2020 - 31 December 2020

Kanker en mo...mijn reis

Landen bezocht: