Update - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu

Update

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

19 November 2021 | Nederland, Rotterdam

Hier is weer even mijn maandelijkse update.
Hoe gaat het in huize Bijleveld?
Op zich gaat het best goed. Afgelopen woensdag moest ik voor controle naar het erasmus.
Uiteraard zat het weer tegen met bloednemen uit mijn pac.
Het onding wil gewoon geen bloed teruggeven. Al maanden doet het ding niet wat het moet doen. Dus na een hoop geëtter en een paar keer prikken is er maar weer “ gewoon” geprikt en bloed afgenomen.
Na een uurtje gezeik hadden ze eindelijk een buisje bloed te pakken.
en toen was het wachten op de uitslag!
En wonder boven wonder…. De waardes waren weer gezakt! Het is onverklaarbaar maar waar.
Ze zijn gezakt van 3.8 naar 2.1!!!
Wat een opluchting!
Zeker omdat ik dit niet verwacht had.
De afgelopen tijd voel ik me niet zo lekker dus ik had juist nu verwacht dat mijn waardes gestegen waren.
Ik heb dit ook tegen de oncoloog gezegd.
We moeten het even in de gaten houden… mocht het niet beter worden dan moeten we contact opnemen.
Voor nu is er geen reden tot ongerustheid. Alle waardes zijn goed en de oncologen zien, gezien de bloeduitslagen, geen reden tot zorg.

Wat is er verder nog allemaal gebeurt deze maand?
We hebben na lang wikken en wegen besloten om een nieuw katje in ons gezin te adopteren.
We hebben zorgvuldig gezocht en hebben een heel leuk, ondeugend en open kitten gevonden waar we ons gezin mee hebben uitgebreid.
Pokemon heet hij en hij brengt heerlijk leven in de brouwerij in huize Bijleveld. Het is genieten….genieten en nog eens genieten.
Wat een heerlijkheid is dat en wat brengt dat beestje weer wat positiviteit in huis.

Ik ben met de kinderen heerlijk naar een kerstmarkt geweest bij intratuin.
Mike en Anouk hebben kerstspullen nodig en vroegen of ik zin had om mee te gaan. Ook Chelsea en Anouk dr moeder gingen mee. Het was echt even super gezellig. De kids hebben hier ook lekker gegeten en het was weer even als vanouds.
Wat kan ik genieten van dat soort dingen.

Verder ben ik weer meer aan het werk.
Ik ben een paar keer naar de zaak geweest, maar helaas door de nieuwe corona perikelen moet ik dat weer vanuit huis doen.

We gaan wel weer zien wat de komende tijd gaat brengen!

Veel liefs!


  • 19 November 2021 - 16:29

    Sonja Dekker:

    Hoi lieve Monique.

    Wat een goed nieuws zeg ben zo blij voor je en je gezin.
    Vond het zo leuk dat ik je vorige keer tegen kwam op werk en wat zag je er goed uit schat ben zo blij dat het goed gaat liefs Sonja❤

  • 19 November 2021 - 16:30

    Leo Visser :

    Mooi dat het een stuk de goede kant op met je gaat en de uitslapen goed waren .fantasties mooi steunpunt!!

  • 19 November 2021 - 16:45

    Caroline Bijleveld:

    Fijn bericht monique!

  • 19 November 2021 - 16:47

    Oene De Vegt:

    Hallo Monique,

    Zoveel respect voor jouw en je gezin. Ik volg je nu al een tijdje via je vader. Wat een goed nieuws zeg. En wat leuk die uitbreiding van jullie gezin met Pokemon. Mijn vrouw en ik zijn vorige week in Duiven op de Intratuin-Kerstmarkt geweest. Indrukwekkend zo uitgebreid. Ik wens jullie sterkte en toi-toi-toi en ga zo door. Toppers zijn jullie.

  • 19 November 2021 - 16:50

    Monique Altena:

    Hoi Monique,
    Wat fijn om dit te lezen meid! Enne die Pokemon brengt heel wat liefde en gezelligheid met zich mee. X Monique

  • 19 November 2021 - 16:50

    Petra Bijleveld:

    Elke x hoop ik weer op hiede berichten van jou kant raar om je eigen achternaam te zien verschijnen met een verhaal erachter wat je ander het liefst bespaard en niemand gunt hopelijk blijven we hgoede berichten krijgen van jullie kant en dat je he maar snel weer wat lekkerder mag gaan voelen

  • 19 November 2021 - 17:06

    Joop Kohler:

    Heerlijk om te horen dit is nog eens goed nieuws.
    Pluk de dag zou mijn vader zeggen morgen kan alles anders zijn.
    Lekker genieten van deze positieve uitslag

  • 19 November 2021 - 17:17

    Etienne :

    Mooi om dit goede nieuws te lezen. Jammer dat je nu even niet naar je werk kan, begrijp best dat je weer een “ normaal “ bestaan wilt waar werken ook een onderdeel van is. Geniet lekker van de uitjes met de kinderen. Groetjes Etienne &Anneke

  • 19 November 2021 - 17:29

    Daniëlle Vos:

    Hey Powervrouw,
    Wat een. Goed bericht zeg

  • 19 November 2021 - 17:44

    Rob Basoski :

    Dat is weer een mooi bericht om in te pakken met een strikje eromheen en niet meer kwijt te raken, super wijfie kusjes van Rob en assie ❤️❤️❤️❤️

  • 19 November 2021 - 18:12

    Renate :

    He wat goed
    Waardes na beneden
    Gezelligheid in huis
    Wat wil je nog meer

  • 19 November 2021 - 18:50

    Thea Botbijl:

    Wat een mooi bericht Monique .
    Vooral omdat jij het niet verwachte .
    Ik hoop dat alles beter met je zal gaan.
    het is allemaal zo waardeloos als je je rot voelt.
    Maar wat heerlijk hé om zo beestje om je heen te hebben .
    En gezellig wezen shoppen met de Kids en aanhang dat is genieten
    van de kleine dingen die eingeijk groots zijn ..
    Veel liefs van mij gewenst .
    maar wat is het waardeloos dat de corona
    weer roet in t eten strooit .liefs van mij xxxxxx

  • 19 November 2021 - 20:44

    Jill:

    Wat een goed nieuws zeg!!
    Pokemon is een schatje...veel geluk met jullie nieuwe poezen poezenbeest.

  • 19 November 2021 - 20:48

    Esther:

    Wat fijn en wonderbaarlijk weer zeg. Lekker doorgaan zo. En Pokémon, wat een lekker ding zeg..!

  • 19 November 2021 - 22:24

    Marjo:

    Fijn dat de waardes goed zijn, jammer dat je jezelf niet zo goed voelt.
    Hoop dat, dat snel veranderd
    Dikke kus van mij

  • 20 November 2021 - 00:02

    Marja Steenbeek:

    Wat een heerlijk bericht. Ben heel blij voor je

  • 20 November 2021 - 08:49

    Caroline Wolters :

    Wat goed om te lezen Monique! En heel veel knuffel plezier met Pokemon

  • 20 November 2021 - 09:46

    Joop En Thea:

    fijn dat het goed gaat heerlijk voor jullie dikke knuffels

  • 21 November 2021 - 19:49

    Jan Dunning:

    Lieve Mo, wat fijn om te horen/lezen dat de waardes zijn gezakt: geweldig nieuws. Gewoon blijven geloven in jezelf levert altijd positief resultaat op

  • 04 December 2021 - 13:36

    Hanneke Van Der Linden:

    Wat een fijn bericht is dat en boven verwachting van jou. Wat een schatje is Pokemon. Veel plezier met hem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 26 Mei 2020
Verslag gelezen: 1574
Totaal aantal bezoekers 38165

Voorgaande reizen:

26 Mei 2020 - 31 December 2020

Kanker en mo...mijn reis

Landen bezocht: