December 2021 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu December 2021 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Monique Bijleveld - WaarBenJij.nu

December 2021

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 December 2021 | Nederland, Rotterdam

En dan staan we ineens weer aan het einde van weer een extra jaar…
Steeds meer en steeds vaker kijk ik terug op wat er eigenlijk allemaal gebeurt is de afgelopen tijd.
Ik blijf het bijzonder vinden dat ik nog steeds op deze aarde rondloop.
Het is en blijft een wonder.
Als het aan mij ligt komen er daar ook nog vele jaren bij.

hoe gaat het verder?
We zijn moe… leeg… op… maar ondertussen blij en dankbaar dat we nog compleet zijn als gezin.
We hebben met zijn allen zoveel meegemaakt de afgelopen tijd dat dit hier en daar gaat opbreken. Bij ons allemaal.
Het wordt wel eens tijd dat er iets meer rust komt in huize Bijleveld.
Helaas kunnen we mijn ziekte niet on-hold zetten.Deze onzekere factor blijft helaas bestaan. Wat we wel kunnen doen is rust nemen… maar dan ook echte rust nemen en leuke dingen doen.
Wat ook een positieve impuls in ons gezin is onze lieve Poki. Een heerlijk speels en sociaal wezentje wat ons gezinsleven aanvult en wat liefde en vrolijkheid brengt. Het beestje is al helemaal thuis en hoort er helemaal bij. Heerlijk dat jonge leven in huis. Het geeft een heel andere Vibe.

Afgelopen week moest ik weer voor controle.
Na de bloedafname was het weer wachten op de uitslag.
Na een aantal uren was de uitslag er nog steeds niet.
Ik wordt dan erg onrustig zeg maar…
Na nog een poosje heb ik toch maar even gebeld…. Er was een computerstoring. Gelukkig was om half 10 in de avond eindelijk de uitslag! De uitslag was weer uitstekend!! Mijn HCG was weer 2.3. Volgens de oncoloog een uitslag waarmee ze zeer tevreden is.
Het enige is dat ik al een poosje een hele lichte hoofdpijn heb waar ik niet van af kom. Voor de zekerheid heeft de oncoloog me doorverwezen naar de neuroloog. Hier mag ik de 29e december naar toe.

Voor nu gaan we “gewoon” kerst vieren en genieten van het gezin en onze dierbaren. Genieten van de momenten met het gezin.
Ik wil jullie namens ons allemaal een hele fijne kerst en een goed 2022 wensen. Geniet van de mensen om je heen. Carpe idem!

Veel liefs.

  • 21 December 2021 - 17:06

    Petra:

    Altijd weer een glimlach als ik goede berichten lees en heel normaal dat het afcen tie opbreekt na dit alles zolang je er midden in zit ga je door maar zodra er een beetje rust komt us het toch piekeren wat he alkemaal heb beleefd en doir hebt gemaakt voor jullue een fijne kerst en een beter 2022

  • 21 December 2021 - 17:06

    Joke :

    Och schat ik wens je alle goeds van de hele wereld toe samen met je hele gezin

  • 21 December 2021 - 17:15

    Rezy:

    Hallo wat een goed nieuws fijne kerst allemaal

  • 21 December 2021 - 17:39

    Truus:

    Heee topper !! Ik wens jou en je gezin (met kat ) heeeeele fijne feestdagen en een positief,gezond ,blij ,en met heel veel liefde voor 2022

  • 21 December 2021 - 18:02

    Joop En Thea:

    hele fijne dagen voor jou en je gezin dikke klapzoenen

  • 21 December 2021 - 18:32

    Petra:

    Hoi lieffie
    Blij weer ff wat van je gehoord te hebben.Ik wens jou en je dierbaren hele mooie en liefdevol 2022 ook voor je poezekind .dikke knuffel voor jullie.xxx

  • 21 December 2021 - 18:39

    Alma:

    Heerlijk om te lezen dat de wind nog steeds in de zeilen staat! Iedere keer vind ik het weer spannend je verhaal te lezen. Opgelucht haal ik dan weer adem als ik bij de laatste punt ben. Ik hoop met heel mijn nieuwe hartje dat jullie een ongelooflijk fijn jaar krijgen waarin jullie de rust krijgen die jullie zo verdienen om ongestoord en eindeloos te kunnen en mogen genieten.. een jaar waar geen einde aan komt omdat hij zo grandioos is. Zet hem op, lieve familie Bijleveld… wij weten als geen ander hoe het is om altijd in onzekerheid te zitten. De controles zijn altijd weer zo spannend. We vechten tegen verschillende ziekten met uiteindelijk het zelfde einde. Maar de tijd heeft geleerd dat Monique en ik van een zeer sterk ras zijn. Misschien komt het toch wel omdat we 6 jaar samen in dezelfde klas dezelfde positiviteit hebben geleerd. Die zo ontzettend sterk maakt!!

    Lekker genieten van de komende feestdagen en maak er een fantastisch jaar van met pracht en onbetaalbare herinneringen

  • 21 December 2021 - 18:42

    Renate:

    Ben heel bij voor je en je gezinnetje met deze uitslag Heel fijne feestdagen toe gewenst
    En een goed 2022

  • 21 December 2021 - 19:13

    Thea Botbijl:

    Lieve Monique
    Gelukkig weer goed
    Ja inderdaad genieten van de kleine dingen
    Die eingelijks groots zijn .
    Ik wens jullie gezellige kerstdagen
    En blijf maar heel lang kerst vieren .
    Veel liefs van mij xxxx

  • 21 December 2021 - 22:06

    Daniëlle:

    Hey Powervrouw,
    Wat een super goed bericht

  • 21 December 2021 - 22:11

    Daniëlle Vos:

    Hey Powervrouw,
    Wat een super goed bericht. Ben echt heel blij voor je. Ik hoop dat de hoofdpijn snel weggaat. En ik hoop voor jullie dat de rust nu weer wat terug keert. Dat hebben jullie zo verdiend! Ga zo door kanjer!
    Ik wens jullie hele fijne dagen. Maak er wat moois van met elkaar en geniet.
    Veel liefs
    Daniëlle

  • 21 December 2021 - 22:22

    Marjo:

    Gelukkig weer een mooi bericht.
    Wens jullie fijne feestdagen en alvast een mooi 2022

  • 22 December 2021 - 08:33

    Nico & Sientje:

    Fantastisch!!,,,
    Succes de 29ste…. Daarnaast fijne rustige Feestdagen Stefan en Monique kids en Familie,..

  • 22 December 2021 - 12:17

    Peggy:

    Fijne feestdagen xxx

  • 22 December 2021 - 14:40

    Jan Dunning:

    Dag lieve mo,
    Wat fijn dat we nog steeds berichtjes van je krijgen. Teken dat het goed gaat. In deze vreemde tijd is het soms wel eens moeilijk om alles op de rails te houden en dan zakt de moed je weer in de schoenen en kost het veel extra energie om weer positief te blijven. Heel mooi dat je bloedwaarden zo goed zijn, dat geeft moed en strijdkracht. Hele fijne feestdagen voor jullie en een gezond, gelukkig en voorspoedig 2022

  • 25 December 2021 - 16:19

    Etienne :

    Hoi Mo,

    Fijn om te horen dat de waardes weer goed zijn gezien de omstandigheden. Ik begrijp goed dat jullie toe zijn aan rust en dan vooral in je hoofd. hele fijne en positieve kerstdagen toegewenst en maak mooie en warme herinnering met jullie gezin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 26 Mei 2020
Verslag gelezen: 1319
Totaal aantal bezoekers 38133

Voorgaande reizen:

26 Mei 2020 - 31 December 2020

Kanker en mo...mijn reis

Landen bezocht: